Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

Το τσίρκο της ΕΕ: Ελλάδα, Γαλλία, Μακεδονια και Τουρκία

Ireneusz Α. Slupkov, Ph.D. υποψήφιος - 1/27/2010 (μεταφραστήs Τσάρος Σπυρίδων)

Συζήτηση σχετικά με την προσχώρηση της Δημοκρατειας της Μακεδονιας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναβλήθηκε έως τον Ιούνιο του 2010. Δύο χώρες έχουν καθυστερήσει τη διαδικασία αυτή, η πρώτη του φυσικά ήταν η Ελλάδα η οποία δεν μπορεί να δεχθεί την Μακεδονία είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν μπορεί να αποδεχθεί το όνομα Μακεδονία ουτε την μακεδονικη ταυτοτητα ουτε την γλώσσα. Με άλλα λόγια, οτιδήποτε έχει καμία χροιά της Μακεδονίας και του μακεδονικου είναι απαράδεκτο για την Ελλάδα.

Η άλλη χώρα που αντιτίθεται στην Μακεδονία με την υποστήριξη Ελλάδα σε αυτή την προσπάθεια είναι η Γαλλία.

Γιατί η Γαλλία κάνει αυτό;

Ίσως επειδή η Ελλάδα έχει υπογράψει σύμβαση για την αγορά των στρατιωτικών προμηθειών από τη Γαλλία ή ίσως επειδή, παρόμοια με την Ελλάδα, η Γαλλία δεν αναγνωρίζει μειονότητες στο έδαφός του.

Τι γίνεται με τους αυτόχθονες μειονότητες, όπως οι Αλσατοί, Βάσκοι, Bρετόνοι, Καταλανοί, Κορσικανοί και Ωκκιτάνοι (Provençals) που υπάρχουν σήμερα στη Γαλλία; Δυστυχώς όλες αυτές οι εθνικές μειονότητες, και οι γλώσσες που μιλούν, δεν αναγνωρίζεται επισήμως από τη Γαλλία.

Η Γαλλία, όπως η Ελλάδα, έχει "ειδικευση" στην υπογραφή, αλλά δεν επικύρωση ψηφίσματων για την προστασία των μειονοτήτων και των γλωσσών τους. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία ως προς την ύπαρξη των μειονοτικών γλωσσών στη Γαλλία, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ότι όλες οι διακηρύξεις γράφτηκε λίγο πριν και μετά τη μεγάλη Γαλλική Επανάσταση του 1789-1799 ήταν γραμμένες σε αυτές τις λεγόμενες τοπικές γλώσσες.

Μετά την Επανάσταση ήταν πάνω αρχές απέσυραν από αυτό το γλωσσικό πλουραλισμό και επεβαλε μια ενιαία υποχρεωτική γλώσσα και ότι θα ήταν η γαλλική . Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για να αποθαρρύνουν τη χρήση των τοπικών γλωσσών ήταν να κάνει τη διασκέδαση των ενηλίκων και μικρά παιδιά που τους μίλησε, μια παρόμοια μέθοδος χρησιμοποιήθηκε από την Ελλάδα εναντίον των Μακεδόνων.

Ελληνικό Δημόσιο-Χρηση τρομοκρατίας και διώξεων

Εκτός από την διασκέδαση των ανθρώπων, οι ελληνικές αρχές που ασχολούνται επίσης με τακτικες τρόμου, ξυλοδαρμούς, φυλάκιση και απέλαση για την πρόληψη από Μακεδόνες μιλούν τη μητρική τους γλώσσα, ακόμη και με δική της μητρική στα πατρωα Μακεδονικα εδάφη τους.

Αυτός είναι ο λόγος των δύο λεγόμενων δημοκρατικών χωρών που συμμάχησαν με αποκλεισμο της Μακεδονίας στην ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι, το παράδοξο? Αν άλλες χώρες είναι διατεθειμένες να αποδεχθούν την Μακεδονία, στην Ένωση δεν μπορούν επειδή η τρέχουσα νομοθεσία της ΕΕ επιτρέπει σε κάθε μεμονωμένη χώρα μέλος να ασκήσει βέτο και να μπλοκάρει τις άλλες 26. Αυτό δείχνει πόσο εύθραυστο και ανώμαλο ειναι το ίδρυτικο καταστατικό αυτής της Ένωσης.

Μπορεί αυτό να ονομάζεται δημοκρατία; Οχι, σίγουρα δεν είναι!

Αυτό είναι υπαγορεύουν ένα, ή σε αυτήν την περίπτωση, των δύο χωρών να υπαγορεύει τα υπόλοιπα. Επίσης, υπάρχει μικρή λογική σε αυτό. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε είναι όλες οι χώρες ίση μεταχείριση.

Αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ευρωπαϊκό τσίρκο.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία δεν διστάζει να εποπτεύει και να διδάξουν τους άλλους για τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα λιμάνια των δύο χωρών οι οποίες δεν φροντίζουν α ανθρώπινα δικαιώματα και τη δημοκρατία, το χειρότερο, μπορούν να καν να τιμωρηθούν γι 'αυτό. Νέες χώρες με τις φιλοδοξίες της ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έχουν εκπληρώσει όλες τις απαιτήσεις που τίθενται ενώπιόν τους, για ορισμένους λογους είναι αποκλεισμένεςενώ παλαιές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η Γαλλία και η Ελλάδα, η οποία έχει σπάσει κάθε δίκαιο των μειονοτήτων, δεν επιτρέπονται μόνον , αλλά αντιμετωπίζονται σαν το παροιμιώδες ιερές αγελάδες

Δημοκρατεία της Μακεδονίας


Μακεδονία, η μόνη πρώην Γιουγκοσλαβικής χώρα στα Βαλκάνια είναι σε θέση να πληρεί όλα τα ευρωπαϊκά πρότυπα από το 1991, δεν έχει τη δυνατότητα εισόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.ηΜακεδονία, σε σύγκριση με άλλες χώρες των Δυτικών Βαλκανίων είναι μπροστά από τις μεταρρυθμίσεις. Ακόμα και σήμερα, μετά από απόπειρα προσπάθεια να κερδίσουν την είσοδο έχει παρεμποδίζεται από την Ελλάδα και έχουν όλα τα εμπόδια δεν δέχθηκε ερώτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε ποια περίπτωση που έχουμε δει ή ακούσει για μια κατάσταση όπου μια παρανοϊκή χώρα όπως η Ελλάδα επιβληθεί δια της βίας ένα όνομα σε μια φυσιολογική χώρα όπως η Μακεδονία; Πώς είναι δυνατόν για την πλειοψηφία των δημοκρατικών ευρωπαϊκών χωρών να αποδεχθούν και να συμβιβαστούν με αυτή υπαγορεύει από μια μικρή οικονομική και ηθική πτώχευση χώρα όπως η Ελλάδα;



Οι ανελέητες διώξεις των Μακεδόνων στην Ελλάδα

Μια χώρα η οποία μετά την παράνομη κατάληψη των Μακεδονικων εδαφων το 1913 έχει εκδώσει μια σειρά ρατσιστικών νόμων κατά των ίδιων των πολιτών της. Μια χώρα η οποία μετά από εμφύλιο πόλεμο το 1949 εξόρισε το ιδιο Έλληνες και Μακεδόνες και το 1982 και το 1985 επιτρέπεται μόνο στους Έλληνες "το γενος" να επιστρέψουν. Πόσο καιρό θα επιτρέψει στην ΕΕ η Ελλάδα, η οποία δεν αναγνωρίζει τα 250 χιλιάδες ισχυρή μακεδονική μειονότητα που ζει στην επικράτειά της, μια μειονότητα που ήδη αναγνωρίζεται από διεθνείς οργανισμούς, να σπάσει ευρωπαϊκή και διεθνή νομοθεσία; Πότε θα μετακινηθούν οι ανοητοι των Βρυξελων απο τις θεσεις του να πανε στην Βορεια Ελλαδα να δουν ναι να ακουσουν τους ιδιους τους Μακεδονες να μιλαν για τους εαυτους τους


Ποτε οι φορεις ληψης αποφασεων της ΕΕ θα καταλαβουν οτι δεν ειναι η Δημοκρατεια της Μακεδονιας αλλα η Ελλαδα παραγοντας αποσταθερωποιησης στα Βαλκανια?? Οτι δεν ειναι ο Μακεδονικος αλλα ο Ελληνικος εθνικισμος και η Ανατολικη Ορθοδοξη Εκκλησια της Ελλαδος που παροξινουν τους αλλους βαλκανικους εθνικισμους





Fake "Ελληνική Ιστορία"



Μια άλλη ηλίθια ιδέα που ερεθίζει το μίσος και τον εθνικισμό είναι άτι η Ελλάδα ισχυρίζεται ότι έχει 4000 χρόνια πολιτιστικής συνέχειας και να είναι εθνικά καθαρό, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας μύθος. Το ελληνικό έθνος είναι μια τεχνητή δημιουργία που εφευρέθηκε στον ΧΙΧ αιώνα από τους Φιλέλληνες Άγγλους και Γερμανούς οπαδούς της Κλασικής Ελλάδας. Η ελληνική γλώσσα είναι επίσης μια τεχνητή δημιουργία που επέζησε μόνο γιατί ήταν μία από τις γλώσσες της Ανατολικής χριστιανοσύνης και δεν ήταν η γλώσσα που ομιλούνταν από τον ελληνικό λαό.



Στην ΧΙΧ αιώνα η γλώσσα που ομιλείται στην Αθήνα, ένα μικρό χωριό οθωμανικό, ήταν τα αλβανικά, που ονομάζεται Arnautian ή αρβανίτικα. Η ελληνική γλώσσα αναβίωσε από πανεπιστημιακούς και διδάσκονται στα σχολεία και με αυτό τον τρόπο έγινε η επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους. Τα γεγονότα αυτά δεν διδάσκονται στο σχολείο.






Οι λεγόμενες ελληνικες σπουδες που προσφέρονται στους φοιτητές δεν είναι τίποτα περισσότερο από φτιαχτες έννοιες για την προώθηση μιας επινοημένης συνέχειας και μιας επινοημένης γλώσσας. Αρκεί να διαβάσετε το 19 ο αιώνα απομνημονεύματα των επιστημόνων και των ταξιδιωτών, ώστε να μάθουν ότι δεν ήταν σε θέση να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους της Ελλάδα στην ελληνική γλώσσα. Η Μακεδονία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα το 1913 παρά τη θέληση των εθνικα Μακεδονων που κατοικούσαν σε αυτά τα εδάφη από ανυπολογιστου χρονου.


Η ΕΕ στιριζει τους Κουρδους της Τουρκιας αλλα οχι τους Μακεδονες στην Ελλαδα .


Τουρκία είναι συνεχώς να κατηγορηθεί από την ΕΕ για τη μη τήρηση των δικαιωμάτων των μειονοτήτων, ιδίως εκείνες του κουρδικού λαού.

Γιατί κανείς δεν έχει στην ΕΕ κατηγορείσει την Ελλάδα να κάνει το ίδιο σε σχέση με την τουρκική και μακεδονικη
μειονοτήτες που ζουν εκεί;



Γιατί δεν ειναι επικριτικη οταν απευθηνεται στην Ελλαδα

Γιατί αυτή η αντι-τουρκική εμμονή, δεν δικαιολογείται από το δρόμο, γιατί ο ρατσισμός είναι παρών στην ΕΕ και κανείς δεν είναι στις Βρυξέλλες, με ερωτήσεις σχετικά με αυτό;

Υπάρχουν περισσότερες ελευθερίες των μειονοτήτων στην Τουρκία από ό, τι στην Ελλάδα.

Είναι αποτέλεσμα της ίδιας της φύσης της Τουρκίας, η οποία ήταν μια αυτοκρατορία και αποτελούνταν από πολλά έθνη και θρησκείες. Ενώ η Τουρκία άφησε όλες τις χριστιανικές Εκκλησίες

άθικτες στο έδαφός της , η Ελλάδα από την άλλη πλευρά, μετά 1915 κατέστρεψε όλους τους τουρκικους μιναρέδες στην ελληνική επικράτεια.





Οι Τούρκοι από την Θράκη έχουν εγγυημένα δικαιώματα ως μειονότητα; Όχι, δεν, καθώς και οι Μακεδόνες δεν έχουν τα δικαιώματα των μειονοτήτων και οι διακρίσεις να μην εχουν τέλος στην Ελλάδα. Αλλά βλέπετε να εχει ασχοληθει κανείς εγγράφως σχετικά με αυτό, ιδιαίτερα στην Ευρώπη;
Οχι, δεν είναι καθόλου! Και γιατί η Τουρκία παρουσιάζεται σε τέτοιο κακο φως και να οχι η Ελλάδα;





Οι Έλληνες που ζουν στην Κωνσταντινούπολη απολαμβάνουν πλήρη θρησκευτική ελευθερία, αλλά δεν ισχυει το ιδιο και για τους Τούρκους που ζουν στη Θράκη.

Οι άνθρωποι αυτοί ονομάζονται μουσουλμάνοι επειδή τους απαγορεύει το ελληνικο κρατος να αυτοαποκαλούνται Τούρκοι. Αυτό λέει πολλά για τη λειτουργία της ΕΕ και πόσα τα έθνη μέλη, όπως η Ελλάδα όσον αφορά τα δικαιώματα των πολιτών τους που δεν μπορούν να καλέσετε αυτό που είναι, αλλά πρέπει να ονομάζονται ως καταδέχτηκε από τις κυβερνήσεις!

Αν θέλουμε να μιλήσουμε ειλικρινά, η Τουρκία, δεν είναι Ελλάδα, είναι σταθεροποιητικός παράγοντας στα Βαλκάνια, ακόμη και αν ένα μικρό μέρος της Τουρκίας υπάρχει στα Βαλκάνια.

Φαίνεται ότι η πολιτική ορθότητα έχει λάβει ευρωπαίους πολιτικους μακριά από την κοινή λογική. Θα δούμε ένα πράγμα και να το ονομάσουμε κάπως αλλιως
Η ΕΕ έχει λάβει μια δογματική προσέγγιση για τα πράγματα όπως ένα aparatchik και preposterously υπαγορεύει αντί να χρησιμοποιεί υγιή λογική και αιτιολογία. Σανμία θεωρία η ΕΕ είναι μια καλή ιδέα, αλλά δεν κάνει πράξη αυτό που κηρύττει. Αντί να είναι μια ένωση που διέπεται από τους πολίτες, η ΕΕ είναι μια ένωση διοικείται από ανέμελους γραφειοκράτες.

Η αποδοχή χωρών όπως η Γαλλία και η Ελλάδα που έχουν διαπράξει σοβαρές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την επιβολή άδικων συνθήκων για χώρες όπως η Δημοκρατεια της Μακεδονιας θα προκαλέσει ότι η ΕΕ, αργά ή γρήγορα, θα πάρει το λόξυγκα που της αξίζει. Δεν είναι μια ένωση ίσων κρατών. Φαίνεται ότι κάποιοι είναι πιο ίσοι από τους άλλους στην ΕΕ και δεν είναι σωστό.


Ireneusz Α. Slupkov αποφοίτησε από Szczecin Πανεπιστήμιο και είναι προς το παρόν τη διδακτορική του διατριβή υποψήφιος στο Poznan University, τόσο στην Πολωνία. Ireneusz είναι η συγγραφέας του βιβλίου "Το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδα και το Μακεδονικο εθνικό πρόβλημα 1918-1940", η οποία ανέλυσε το Μακεδονικο πρόβλημα.

Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010